Verlopen

Voor het creeëren van een huisstijl of voor grafische vormgeving hanteert TLWebdesign een andere werkwijze dan bij webdesign.

01

Om te beginnen wordt in een persoonlijk oriënterend gesprek besproken wat uw wensen zijn en welke mogelijkheden aansluiten bij deze wensen. Op basis van onze expertise zullen wij u adviseren en samen met u meedenken over de invulling van uw logo, huisstijlelementen of andere grafische vormgeving. Door onze ervaring met huisstijlen en uw kennis van uw doelgroep kunnen we gezamelijk tot een ontwerp komen dat uw doelgroep optimaal aanspreekt en uw bedrijf op de juiste manier vertegenwoordigt.

02

Na dit gesprek zal TLWebdesign een offerte opmaken en deze aan u aanbieden.

03

Nadat u akkoord gaat met de offerte creëren wij een ontwerpvoorstel met meerdere designs dat in een tweede gesprek besproken zal worden. Tijdens dit gesprek gaan wij dieper in op de verschillende ontwerpen en is het de bedoeling om een design uit te kiezen zodat we een duidelijkere richting op gaan. Vanuit het bestaande concept-design en uw feedback hierop gaan wij weer aan de slag om het ontwerp te fine-tunen aan uw wensen.

04

Hierna volgt nog een laatste correctieronde waarin nog de laatste aanpassingen in het ontwerp gedaan kunnen worden. Daarna worden alle bestanden in PDF, JPG en EPS (Vector-formaat) op CD-ROM aangeleverd. Afhankelijk van uw voorkeuren krijgt u verschillende formaten voor bijvoorbeeld in de handtekening van uw e-mail of in EPS voor contacten die uw logo ergens in laten drukken, bijvoorbeeld in een clubblad van een lokale sportvereniging die u sponsort.

05

Als u ervoor gekozen heeft om uw drukwerk tegen gunstige tarieven via ons laat drukken dan worden deze naar u opgestuurd of persoonlijk afgeleverd, afhankelijk van de afstand. In het geval van een huisstijlboek wordt deze voor u gedrukt in een zogenaamd "foto-album" waarin alle belangrijke informatie omtrent uw huisstijl en richtlijnen vermeld staan.